Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Ne, 8-20 hod)
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 2 999,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
  1. Úvod
  2. VŠE O NÁKUPU
  3. Kdy odesíláme?
Kdy odesíláme?

Vaše zásilky odesíláme v tzv. odesílacích dnech.

Odesílací dny jsou pondělí, úterý, středa a čtvrtek.

Jestliže na některý den v týdnu připadá státní svátek, odesíláme zboží vždy dva dny před státním svátkem tak, aby zásilky dorazily v ideálním případě následující den.

Objednávky na "dobírku" expedujeme ještě tentýž den, pokud objednávka přijde do 10:00. Objednávky na dobírku (nebo přijaté platby na účet) přijaté po 10:00 odesíláme další odesílací den.

Zásilky odvážíme na poštu v cca 14:00, aby Vaše zásilky odešly na překladiště v České Třebové v prvním závozu. Později převzaté zásilky ČP se ve vyjímečných případech "někde zaseknou" a je daleko větší šance, že se zásilky nepodaří doručit do druhého dne. S tím my ale už nic bohužel nenaděláme. 
Dopravce DPD si vyzvedává balíčky okolo 10:00.
Balíčky pro zásilkovnu předáváme okolo 10:00.

 

Zajímavost:

Velmi často se setkáváme při zadávání adresy do systému přepravců, že zákazníkem zadaná adresa je nepřesná nebo vůbec neexistuje.

Z toho důvodu, je potřeba si při potvrzení e-mailu vše řádně zkontrolovat, případně si zjistit, zda se Vaše adresa nezměnila (Přesun kmenové pošty - PSČ, apod.)

Občas se tak stává, že někdo zapomene na uvedení čísla popisného, příjmení a pod. Už se i stalo, že někdo zadal jednu část aktuální adresy a zbytek adresy svého předchozího bydliště. Smile

Někdy se s tím dokážeme vypořádat, aniž bychom Vás museli kontaktovat, ale je to občas detektivní práce, která nám ubírá čas, který bychom mohli věnovat rychlejší expedici Vašich zásilek.

Vezměte, prosím, na vědomí, že pokud zadáte nepřesnou adresu a balíček Vám nedorazí druhý den od odeslání, není to naší chybou, ani chybou přepravce.

Pokud máte číslo popisné i evidenční, zadávejte obě tato čísla. Doručovatelům to opět může ulehčit, nebo při nezádání, naopak stížit rychlost doručení.

Pokud vytváříte objednávku přes mobilní telefon nebo tablet, dejte si, prosím, práci se zadáním diakritiky. Opět to urychlí celý proces vyřízení a doručení zásilky.

Pokud je adresa nepřesná, je pravděpodobné, že zásilku přepravce nedoručí a uloží ji na poště nebo v depu. Vy pak čekáte doma na zásilku, která ale nemůže být doručena.

Občas se také setkáme s tím, že při zadávání e-mailu v objednávce uděláte chybu a e-maily od nás Vám nechodí. Hlavní problém je při platbě převodem, kdy nemáte k dispozici fakturu k proplacení. Jak tomu předejít? Po odeslání objednávky Vám přijde ihned na Váš e-mail, zadaný v objednávkovém formuláři potvrzení o odeslané objednávce. Pokud Vám nepřijde, zkontrolujte složku "SPAM" a pokud nebude e-mail ani tam, nejspíše jste zadali špatný e-mail nebo objednávku neodeslali. Pokud tedy nenajdete e-mail o objednávce, kontaktujte nás, abyste se ujistili, zda objednávku evidujeme, či nikoliv.

Kde nás najdete?

Toulovcovo náměstí 1163 - 2. patro

Litomyšl      570 01

Potřebujete poradit?
Logo
Kancelář e-shopu: +420 604 253 024
Vojtěch Toms
Vojtěch Toms
(Po-Ne, 8-20 hod)
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.