Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

 

Nejrozšířenější nabídka kultur od světových výrobců na českém trhu.

Danisco


 

Kultura roku 2018
ALP D 500 l

ALP D na 500 l

 

 

Koření nejen do sýrů.

 

 

 

 

Sledujte nás i na facebooku



Přátelský e-shop

NOVINKY

arr3Zajímavé odkazywww.domacimlekar.com - České stránky s velkým množstvím velmi užitečných a zajímavých...

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Cena 268,00 Kč (11,40 EUR)
Skladem
Cena 1 800,00 Kč (76,59 EUR)
Skladem
Cena 1 422,00 Kč (60,51 EUR)
Skladem

ZBOŽÍ V AKCI

Cena 128,00 Kč (5,45 EUR)
Skladem
Cena 210,00 Kč (8,94 EUR)
Skladem
Cena 220,00 Kč (9,36 EUR)
Skladem

KONTAKTY

Vojtěch Toms
Toulovcovo nám. 1163
570 01 Litomyšl
tel: +420 604 446 680
vojtech.toms@gmail.com
IČO: 03730948 DIČ:8605040059

ANKETA

Jakého dopravce preferujete?

Česká pošta 45% DPD 24% PPL 24% Geis 8%

Mohlo by se hodit:

Facebookové stránky
komunity
lidí
vyrábějící sýry

Výroba sýra

 


Jezdecké potřeby

 

www.domacimlekar.com



VŠE O NÁKUPU » Kdy odesíláme?
Kdy odesíláme?

Vaše zásilky odesíláme v tzv. odesílacích dnech.

Odesílací dny jsou pondělí, úterý, středa a čtvrtek.

Jestliže na některý den v týdnu připadá státní svátek, odesíláme zboží vždy dva dny před státním svátkem tak, aby zásilky dorazily v ideálním případě následující den.

Objednávky na "dobírku" expedujeme ještě tentýž den, pokud objednávka přijde do 10:00. Objednávky na dobírku (nebo přijaté platby na účet) přijaté po 10:00 odesíláme další odesílací den.

Zásilky odvážíme na poštu v cca 13:00, aby Vaše zásilky odešly na překladiště v České Třebové v prvním závozu. Později převzaté zásilky ČP se ve vyjímečných případech "někde zaseknou" a je daleko větší šance, že se zásilky nepodaří doručit do druhého dne. S tím my ale už nic bohužel nenaděláme. 
Dopravce DPD si vyzvedává balíčky okolo 10:00.

 

Zajímavost:

Velmi často se setkáváme při zadávání adresy do systému přepravců, že zákazníkem zadaná adresa je nepřesná nebo vůbec neexistuje.

Z toho důvodu, je potřeba si při potvrzení e-mailu vše řádně zkontrolovat, případně si zjistit, zda se Vaše adresa nezměnila (Přesun kmenové pošty - PSČ, apod.)

Občas se tak stává, že někdo zapomene na uvedení čísla popisného, příjmení a pod. Už se i stalo, že někdo zadal jednu část aktuální adresy a zbytek adresy svého předchozího bydliště. Smile

Někdy se s tím dokážeme vypořádat, aniž bychom Vás museli kontaktovat, ale je to občas detektivní práce, která nám ubírá čas, který bychom mohli věnovat rychlejší expedici Vašich zásilek.

Vezměte, prosím, na vědomí, že pokud zadáte nepřesnou adresu a balíček Vám nedorazí druhý den od odeslání, není to naší chybou, ani chybou přepravce.

Pokud máte číslo popisné i evidenční, zadávejte obě tato čísla. Doručovatelům to opět může ulehčit nebo při nezádání naopak stížit rychlost doručení.

Pokud vytváříte objednávku přes mobilní telefon nebo tablet, dejte si, prosím, práci se zadáním diakritiky. Opět to urychlí celý proces vyřízení a doručení zásilky.

Pokud je adresa nepřesná, je pravděpodobné, že zásilku přepravce nedoručí a uloží ji na poště nebo v depu. Vy pak čekáte doma na zásilku, která ale nemůže být doručena.

Občas se také setkáme s tím, že při zadávání e-mailu v objednávce uděláte chybu a e-maily od nás Vám nechodí. Hlavní problém je při platbě převodem, kdy nemáte k dispozici fakturu k proplacení. Jak tomu předejít? Po odeslání objednávky Vám přijde ihned na Váš e-mail zadaný v objednávkocém formuláři potvrzení o odeslané objednávce. Pokud Vám nepřijde, zkontrolujte složku "SPAM" a pokud nebude e-mail ani tam, nejspíše jste zadali špatný e-mail a objednávku budete muset udělat znovu nebo nás kontaktujte, abychom e-mail opravili v administraci.